Let op (2/2): Valse sms douanekosten Sinds 10:08 | 17 januari 2024

Services Voorschriften AMEX

American Express

Onderwerp: Services Voorschriften AMEX
Datum: 31-01-2024 18:30
Afzender: Service Verbetering AMEX
Ontvanger: ************@************

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben herhaaldelijk een verzoek aan u gericht om uw gegevens te controleren en waar nodig te valideren in uw Mijn AMEX-account. Deze validatie is essentieel om het gebruik van uw Card Services (AMEX) in overeenstemming te houden met ons jaarlijkse veiligheidsvoorschrift. Het spijt ons te moeten constateren dat uw gegevens nog niet zijn gevalideerd. In deze brief willen wij u op de hoogte stellen van het verdere verloop van dit proces.

Eerder hebben wij u geinformeerd dat het controleren en aanvullen van uw gegevens noodzakelijk is om te voldoen aan de geldende wetgeving. Indien uw online omgeving niet up-to-date wordt gehouden, behouden wij ons het recht voor om de overeenkomst met u op te zeggen.

Op 3 februari 2024 zullen wij uw card(s) blokkeren vanwege de implementatie van een nieuwe beveiligingsupdate. Om deze update succesvol door te voeren, is het vereist dat uw account opnieuw wordt geverifieerd. U heeft de mogelijkheid om de nieuwe, geheel vrijblijvende 2-staps-verificatie voor 3 februari 2024 te doorlopen.

Om te voorkomen dat de overeenkomst tussen ons eindigt, verzoeken wij u dringend uw gegevens te valideren voor 3 februari 2024. Indien u dit voor genoemde datum doet, kunt u enkele minuten later weer gebruikmaken van uw Card(s). Bij het uitblijven van actie zal onze overeenkomst eindigen en zullen uw Card(s) tijdelijk worden geblokkeerd.

Na deze datum kunt u geen gebruik meer maken van de AMEX App. Gelieve de verificatie te voltooien via onderstaande knop:

Beveiligde Online Omgeving [link]

Houd er rekening mee dat voor opzegging een opzegtermijn van twee maanden geldt. Indien wij binnen deze periode geen reactie van u ontvangen, eindigt de overeenkomst op 30 maart 2024. Na deze datum heeft DNS TRADE geen overeenkomst meer met ons en kunnen wij uw Card(s) niet meer voor u deblokkeren.

Indien u na deze periode nog steeds gebruik wilt maken van onze Card, dient u een nieuwe Card aan te vragen en daarbij alle benodigde gegevens opnieuw aan ons door te geven. Door uw persoonlijke gegevens up-to-date te houden, behoudt u de privileges die wij u als gewaardeerde klant aanbieden.

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.

Valse e-mail