Van: BunQ
Verzonden: zondag 26 mei 2024 23:04
Aan: *******@*****
Onderwerp: Er staat een bericht voor u klaar
Geachte heer/mevrouw,
Op 24 mei 2024 om 23:17 heeft u met succes de Bunq-app geactiveerd
op de ‘Google *****’. Zoals u van ons gewend bent, kunt u
gedurende de eerste 24 uur geen betalingen of opdrachten
goedkeuren.
Na deze periode van 24 uur kunt u vanaf dit toestel betalingen en
opdrachten goedkeuren. Tevens kunt u mobiel betalen activeren op
dit toestel.
Heeft u de app niet zelf geactiveerd? Dan verzoeken wij u dringend om
de huidige toestelregistratie te controleren en indien nodig het toestel
te verwijderen.
Dit kunt u via hier doen. (Link)
Indien u dit niet binnen de gestelde 24 uur doet, gaan wij ervan uit dat
u de activatie zelf heeft uitgevoerd. In dat geval zullen wij conform
artikel 8.1 van onze algemene voorwaarden geen vergoeding bieden in
geval van fraude en/of misbruik.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bunq