Van: Netflix Customer suport
Datum: 12-03-2025
Aan: *******@********
Onderwerp: Uw NETFLiX Premium-abonnement is verlopen Ref #
Factureringsgegevens bijwerken!
Nog één stap en je kunt een veelvoud aan prachtige verhalen ontdekken op Netflix.
Beste klant,
Er is een probleem met uw huidige factuurgegevens. Om Netflix te kunnen blijven gebruiken, verzoeken wij u om uw kaart opnieuw in te voeren. Uw Netflix-abonnement eindigt op uw laatste factuurdatum, als deze niet is bijgewerkt.
Betaling bijwerken [link]
Waarschuwing: Als u onjuiste informatie negeert of verstrekt, betekent dit dat u niet de rechtmatige eigenaar van dit account bent. Als dergelijke activiteiten worden gedetecteerd, zullen wij het account beëindigen..
Geen zin om je vast te leggen? Geen probleem. Je kunt op elk gewenst moment online annuleren..
Heeft u nog vragen? Bel 0800 *********
‪Netflix International B.V.***
Afmelden
Gebruiksvoorwaarden
Privacy
Helpcentrum
This message is addressed to ********** from Netflix, because you have created a Netflix account.