Van: Klantenservice
Datum: 10 juni 2025
Aan: **************@******************
Onderwerp: Uw huidige product komt te vervallen
ABN AMRO
Informatie over uw betaalpas
Geachte heer/mevrouw,
Wij willen u informeren over een belangrijke wijziging met uw betaalpas. Om onze inzet voor innovatie en verbeterde digitale dienstverlening verder te versterken bieden wij binnenkort een nieuwe versie van de betaalpas die voldoet aan de laatste technische standaarden.
Wat betekent dit voor u?
De vernieuwde betaalpas ondersteunt digitale bankdiensten beter en is geschikt voor onze vooruitstrevende platformen. Na 16 juni zal de huidige pas niet meer functioneren en hebt u tijdelijk geen toegang tot uw rekening via de pas.
Vraag de vernieuwde betaalpas aan vóór 16 juni. Na de aanvraag wordt de nieuwe pas binnen enkele werkdagen naar uw adres verzonden.
Vraag uw nieuwe pas hier aan [link]
Vragen of hulp nodig?
Mocht u hulp nodig hebben bij het aanvragen van uw nieuwe betaalpas aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team helpt u graag verder.
Met vriendelijke groet,
********
Directeur Particulieren en Business Banking
ABN AMRO Bank N.V.