Van: Mijn ICS Alerts
Datum: 18-09-2023 00:27 (GMT+01:00)
Aan: ******@*********
Onderwerp: Uw heeft een nieuw bericht ontvangen van card alerts
Beste heer/mevrouw,
Om te voldoen aan de wettelijke vereisten, moeten we onze klanten periodiek opnieuw
identificeren. We hebben geconstateerd dat uw account nog niet opnieuw is geïdentificeerd en
we willen u vriendelijk vragen om dit zo snel mogelijk te doen.
Volg de volgende stappen om uw account te valideren
1. U gaat naar ******.id/***** (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw
browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.
Let op: houd uw ICS Credit Card en uw mobiele telefoon bij de hand
Identificeer op tijd, zo voorkomt u een betalingsachterstand en extra kosten. Meer informatie
over het terugbetalen van het openstaande saldo en de eventuele kosten die daarmee gepaard
gaan, vindt u op www.*****.nl/*****.
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV