U heeft teveel verzendkosten betaald!

PostNL

Van: PostNL
Datum: woensdag, 11 oktober 2023 09:30
Aan: *********@**********
Onderwerp: U heeft teveel verzendkosten betaald!

Geachte heer/mevrouw,

Uit onderzoek is gebleken dat u teveel verzendkosten heeft betaald
voor een pakket. Dit komt door een technische fout bij ons in het track
& trace systeem. Het spijt ons te horen dat onze dienstverlening niet
aan uw verwachting heeft voldaan. U dient de wettelijke door
douane benodigde gegevens voor bestellingen te bevestigen. U kunt
via de onderstaande koppeling de verzendkosten direct ontvangen van
PostNL.

Let op : De betaling vindt pas plaats na de bevestiging. Klik op
”***/***-***’ om uw gegevens te bevestigen.

***/***-*** (Link)

Met de PostNL-app heb je alles in de hand
Regel al je PostNL-zaken zoals jij dat wil. Maak en verstuur een
fotokaart, koop een postzegelcode of bekijk welke post en pakketten
naar je onderweg zijn. Miljoenen tevreden gebruikers gingen je voor.
Ben jij de volgende? Download ‘m nu!

Met vriendelijke groet,
Het team van PostNL
Vragen over uw pakket? Ga naar ****.nl/*****

© PostNL

Valse e-mail