Actie vereist

T-Mobile

Van: T Mobile Zakelijk
Datum: 20-08-2023 15:26 (GMT+01:00)
Aan: *******@*******
Onderwerp: Actie vereist

Account actualisatie vereist

Kenmerk: *****/*******

Beste,
Goed nieuws, we zijn onze systemen aan het updaten, maar zijn wel uw
hulp nodig zodat u uw account kunt blijven gebruiken.

Om uw account te actualiseren dient u eenmalig via de onderstaande knop
in te loggen — dit is gebeurd binnen 30 seconden!

Actualiseren (Link)

Ziet u geen knop staan, klik dan op de volgende link:
Actualiseren (Link)

Hulp nodig met My T-Mobile?

Om een beheerder-profiel aan te maken, ga naar de ‘Beheerder’-pagina.
En als er al een beheerder is, vraag dan de bestaande beheerder om deze
rechten.
Inloggegevens vergeten? Geen probleem; je kunt ze gewoon nog eens
aanvragen. (Link)
Nog geen account op My T-Mobile? Je kunt zelf eenvoudig een account
aanmaken. (Link)

Vragen over je factuur?
Ga dan eens naar onze online Factuurpagina (Link). Hier leggen we uit hoe de
factuur is opgebouwd, waar kosten buiten de bundel vandaan kunnen
komen en nog veel meer.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op ****** (Link)
Bekijk ook wat je allemaal zelf kunt in de My T-Mobile app.
Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Zakelijk

Valse e-mail