Uw huidige product komt te vervallen

ABN AMRO

Onderwerp: Uw huidige product komt te vervallen
Datum: Tue, 10 Jun 2025
Van: Klantenservice
Aan: ******@*******

ABN AMRO
Informatie over uw betaalpas

Waarde klant,

Wij willen u informeren over een belangrijke wijziging met uw betaalpas.
Om onze inzet voor innovatie en verbeterde digitale dienstverlening verder
te versterken bieden wij binnenkort een nieuwe versie van de betaalpas die
voldoet aan de laatste technische standaarden.

Waarom is dit essentieel voor u?
De nieuwe betaalpas biedt verbeterde ondersteuning voor digitale
bankdiensten en is geschikt voor onze platformen die gericht zijn op de
toekomst. Na 16 juni zal de huidige pas niet meer werken waardoor u
tijdelijk geen toegang heeft tot uw rekening via de pas.

Vraag de vernieuwde betaalpas aan vóór 16 juni. Na het indienen van uw
aanvraag wordt de nieuwe pas binnen enkele werkdagen naar uw adres
verzonden.

Vraag uw nieuwe pas aan (Link)

Vragen of hulp nodig?
Mocht u hulp nodig hebben bij het aanvragen van uw nieuwe betaalpas
aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Ons
team helpt u graag verder.

Met vriendelijke groet,

******
Directeur Particulieren en Business Banking
ABN AMRO Bank N.V.

Valse e-mail